Buseersoyy Kızlar adetimi biraz geciktirmem lazım adet geciktirici ilaçlar işe yarıyormu bilginiz varmı kullanım nasıl olmalı
Happyturuncu Buseersoyy evet işe yarıyor, ilacı bırakınca regl dönemi sıkıntılı geçiyor . Normalden çok daha fazla ağrı oluyor. Keşke ilacı içmeseydim demiştim
deryadeeniz Buseersoyy İşe yarıyo bi kere kullandım adetten bi kaç gün önce başlıyosun adet olmak istediğin gün bırakıyosun eczacı der zaten
Buseersoyy Gul-42evlendiğimden beri hiç tatile gidemedim canım ikitane bebeğim var eşim yıldönümü İçin otel ayarlamış çocuklara anneme bakıcak 3senedir ilk defa dışarı çıkıcam oda adet dönmemime denk geliyor rahat edemem diye düşünüyorum
Happyturuncu Buseersoyy primolot gününden birkaç gün önce başlıyorsun olmak istediğin zaman bırakıyorsun ama bırakınca hemen pat diye gelmiyor
Ececanece Primolot n tablet üç gün önce başla. İşe yarıyor. Tatil bitene kadar iç. Bıraktıktan sonra hemen adet oluyorsun. Ben de yan etki yapmadı ve işe yaradı rahat ettim