Melisa10 Bebeğim doğduğundan beri sağ tarafımdan daha az süt geliyo 3 aylık oldu sol taraf daha iyi sağımı sağ tarafa yoğunlaştırsam da çok minik damla geliyo bazen oğlum mama da içiyo ama neden oluyor varmı bi bilginiz nasıl düzeltebilirim
sarmaliklahana Melisa10 bazen oluyormuş benım de sol göğsüm iptal sağ şakır şakır 4.5aylık kızım 3 aydır tek sağ meme ile devam ediyoruz 🤷 + mama tabii