Oğlum 19 aylık olacak. Mama kullanıyoruz. Ama bir fiil doğdu doğalı gece mamasını yiyor. Ben gece mamasını nasıl keseceğim? Kesintisiz uyumasını nasıl sağlayacağım? 1-2 kere veriyoruz gece yalnızca artık açlıktan değil alışkanlıktan olduğunu düşünüyorum, yarardan çok zarar artık gece maması biliyorum ama bıraktıramıyorum. Ne yapmam lazım?