https://imgyukle.com/i/ofe3k8
Yeni tasindigim ve ilk defa doğalgaz kullanma firsati buldugum evimin dış cephesine mantolama yenileme yapiliyor. Resimdeki gibi 3 gün boyunca uyarmamiza ragmen 4 daireden yalnızca bizim kombi bacamız demire denk gelmisti. Kombi 30 kere e-13 hatasi verdi yanlis hatirlamiyorsam. Sadece hata verdigini dusunerek aksam vakti de kombiyi kapatmayi sectik ama gunduzleri hata verdikce duzelttik ve o sekilde kullandik. Yirminci uyarmamizda sukur cektiler Demir iskeletiyi ordan, ama 10-15 cm falan. Yine onunde yani. Bir arkadasima da bu resmi atip “bu ay kac para gelecek bakalim dogalgaz elli kere yandi sondu kombi” diye dert yanarken “kizim senin verilmis sadakan varmis, siz nasil oldu da zehirlenmediniz” demez mi .. e bilgisiz tecrübesiz ben, oylece kanim dondu. Ev sahibini arayip soyledigimizde “ne yapayim ben mi gelip duzelteyim aksam aksam” cevabini aldigimizda cok onemli birsey soz konusu olmadigini dusunmustuk oysa. Sadece “cihaz hata verip duruyor bozulursa bizden bilme diye aradik” diyebildik adama. Ya o da bizim gibi bilgisiz ve hayati oneminin farkinda degildi, ya da gunahi boynuna.. demem o ki, ben o gunden beri pimpirigim. Ayni arkadas bir ailenin sirf ters esen ruzgardan, kombi bacalari tikali olmadigi halde zehirlenip oldugunu soyledi. Oyle korkuyorum ki, bu illet tüp gibi kokusu da olan birsey degilmis ki anlayasin boyle bir durumu. CAm menfezim var, tek başına yeterli mi? Cok korkuyorum en cok da cocugumdan.. cunku iskele hala 10-15 cm yakin bacaya. Oraya carpip geri içeri doner mi gaz ? Tehlikeli bir durum mudur bu da ? Lutfen bilgisi olanlar yazsin. Tamamen kapatacaktim, 140 m2 ev soguyunca geri isinmasi da cok zor. Cocuk da yeni hastalik atlatti tir tir usucek uyaninca ☹️ Lutfen icimi rahatlatin ya da gerceklerle uyandirin beni simdiden teşekkür ediyorum ✨