Erdemir Benim oğlumun baş ölçümü aylık kontrollerinde hep üst sınırda çıktı. Ama doğduğundan beri hep üst sinirdaydi bizide kendi doktorumuz izinde olduğu için başka doktor gördü ve korkuttu beyin cerrahisine gidip ultrasona filan girdi çocuğum. Hidrosefali yada mikrosefali için takip ediyorlar baş ölçüsünü. Yani o ölçümlerde beyin gelişimi için yapılıyor aylık olarak. Size aynı doktor sonradan ani bir büyüme var dediyse beyin cerrahisine göstermenizi tavsiye ederim ama hep büyükse çokta dert edilecek bişey değil bizde çok korkmuştuk ama aileden gelen bişey dedi eşimin kafası da büyük biraz