Birprensesannesiii3850 Nisa Nur😂😍nisanda doğdugu icin ordan yola cikaraktan koydum 9 ay 23 günlük kızçem diş huzursuzlugu var bizde 4 disimiz cikti digerleri gelicek uykusuzlk falan ha inat ve ağlak kızım😂
Esins Zehra 🌷♥️🥰 bugün 6 ay 1 gün oldu kızım huysuz uykusuz ek gıda reddi yaşıyoruz öyle bir kız bebek 🤭çok şükür ki sağlığı yerinde. ismi de ne anneanne nede babaanne ismi ben seçtim karar verdim
Sinem_ayaz Oğlum yiğit 3 yaşında genel itibariyle sakin uyumlu Kızım öykü 5 aylık gümbür gümbür geliyor biraz cadı 😍 adaslarimizi görelim 🥰
Deletedmom789 EfraimYekta ✌️ forumda Yekta Lorand, Muhammet Yekta ile denk geldim bugüne kadar. Benim oğlum da Mehmet Yekta 🥰
Deletedmom789 Mervelaren16 bir oğlum Yekta, adaşları ile denk geldim ama diğer oğlum İkbal’in adaşları ile hiç denk gelmedim henüz 😁
Babybloom Deletedmom789 üniversitede bir arkadaşım vardı ikbal adında bir erkek. Çok kendi halinde sakın yapılı bir insandı.
Buss2561 Visnelivotka oğluşumda Göktuğ 😇 ama ben ona gökkuş diyorum🥰 kaç aylık oğlunuz ? Karakteri nasıl ? isminin anlamını karakterine yansır derler ondan merak ettim 😌
Visnelivotka Buss2561 Bende Göktuş diyorum 😂 8 aylık uysal bir bebekti hep doğduğundan beri bana zorluk çıkartmadı yavrum 😂 İnat ama baya şimdiden sevgi dolu iştahı açık bi bebek sizinki ?