Balbebegim- 20 aylık kızım bazen özel bolgesini gösterip aç demek istiyor pişik olmuştur diye acip krem sürüyorum bekledikten sonra kaşımak ister gibi yapıyor bakınca pişik mantar tarzı filan birsey de acaba neyden olabilir sizce doktora gitmelimiyim