Elifseker İyi akşamlar güzel anneler göbek fıtığı hakkında bilgisi olan varmı 1 ay 15 günlük kızım var
Onsubatikibinondokuz Elifseker bebek çok ağlar bağırırsa göbeğinde fıtık olur derler o fıtık da göbeğin dışarı doğru çıkması vs gibi bişey normal bi göbek böyle iç kısma doğru oluyor ya fıtık olunca dışarı çıkıyormuş
Xoxox Elifseker kücük bi fıtiksa zamanla duzelirmiş benim oğlumda da var dert etme. Cok aglatma bide gazini guzelce cikar sorun olmaz.
Mucizem04 Elifseker benim oğlumda da vardı canım 2 aya kadar para koydum bağladım ilaç sürdüm olmadı en son cocuk cerrahına gittim gümüş nitratla yaktı içeri girdi çok şükür
Rzgr Oglum 4 aylik bizdede gobek fitigi vardi cok bagirmaktan olmus doktor soyledigine gore icine dogru bastirinca giriyorsa sorun yok dedi ve şuan tamamen normale döndu boyle durumlarda 1 yaşina kadar düzeliyormuş
Elifseker Ya bizimki kabız oldu kakasını yapamıyor iki gündür lağma yapıyoruz hastanede göbek fıtığı boğulması buna neden oluyormuş buda organ yetmezliğine kadar gidiyormuş