Baharaktas23 neden hasta olsun dışarda , asıl evde tutmanızdan temiz hava alamıyor, dışarı çıkıp enerjisini atamıyor bunlardan dolayı daha çok hasta olabilir çocuklar. Korkmayın. Her gün çıkmaya çalışın. Temiz hava alır iyi gelir, hem iyi uyur.
benim oğlum sürekli dışarda -15 derecede dahi çıkıyorduk😁 2 gün çıkmamıştık evden ve hasta olduk hemen😁