Kızım yarın 7 aylık olacak ve fazlasıyla huysuz sürekli kucağımda olmak istiyor sürekli uyumak istiyor sürekli mızmız benden başka kimsede durmuyor kelimenin tam anlamıyla yapışık ikiz gibi geziyoruz bu durumdan bir şikayetim yok ama onu anlayamadığım için üzülüyorum pek tabii henüz dişi yok sizce dişle alakalı olabilir mi ???