Egeeannesi Şuan ders çalışmıyorum. Ama ilk oğlumda sınava hazırlanırken gece çalışırdım. 2-3 saat kesintisiz uyuduğu zaman kahvemi yapar odaya geçer çalışırdım. Gündüz de o uykudayken çalışırdım. Biraz uykumdan fedakarlık yapardım, ve o sayede Şuan 3-4 saat uyusam uykuya doymuş oluyorum. Ev işlerini de biriktirmeden yapmaya çalışırdım. Önce konuları bitirip konu bittikçe soru çözerek pekiştirin, sonra konular bitince sadece soru ve deneme çözün. Soru çöze çöze de konu tam oturur