Iyi geceler kizlar,
Bebisimi ilikli kemik suyu kaynattim yaklasik 12 saat kaynadi yeter artik kapattim. Yalniz sogumasi gerektigini hic hesaba katmadim ben 1 saat oldu kapatali ama hala sicak. Bunu buz dolabina koysam tencereyle yarin buz posetlerine koyup buzluga atsam olur mu? Uykum geldi calisiyorum bir de sogumasini beklersem sabah olacak. Bozulur mu o sekilde bana bir akil verin. Ilk defa yapiyorum cahilligime verin😊