Akayaycan Sabah saat 9 gibi ateşi çıktı 38 e daha sonra akşama doğru gözü akmaya başladı böyle yapışkanlı bir şekilde intihap akıyor doktora götürsem mi acile bilemedim hemşire ye sordum su ile yıka dedi ama içim rahat değil
Ftma_karakus02 Canim benimde sağ gözüm hep akiyordu sonra doktura gitim retina yırtılmasi var defi gözünde acil amelİyat istedi ameliyt oldum özel bir hastanede