Evaninannesi Kızım 2 ay 9 günlük şuan sleppy natürel 2 numara kullanıyorum.ic lastiğine birkaç kesik atıyorum makasla iz hala yapıyor ama kesik atmazsam bacaklarına oturuyor kıpkırmızı iz yapıyor. Prima da kullandım oda iz yapıyordu. Yokmu iz yapmayan bez.yada başına gelenler nasıl çözüm buldunuz bu duruma.
Smehtap Evaninannesi bizde onu kullanıyorz ve evet iz yapıyo malesef. 3 numara kullanıyorum şu anda 2 ay 28 günlüğüz ☺️ bitsinler 4e geçerim diye düşünüyorum 😄
Aleynaarslann Evaninannesi Bizde 3 numara almadan 4e geçtik fakat 5de iz yapıyo bebeğim iri bi bebek değil. 4 ay 10 günlük insanlar 2 yaşındaki bebeklere 5 kullanıyo acaba baglayamiyor muyum diye arkadaşa denettim yine aynı sorun sanırım lastiklerinde sorun var diye düşündüm sizin posttan sonra
minikbirsuperisii00 Evet büyük de alsam iz yapıyor o sorun bizde de var ama galibaaa rahatsız etmiyor ciltleri hassa diye düşünüyorum
Evaninannesi 1 fen 2 te geçerken de aynı sorunu yaşadım küçük diye 2 ye erken geçtim ama geçtiğim günden beri hep aynı iz yapıyor. İç lastiğine birkaç kesik atıyorum anca öyle azalıyor izler. Yarın 3 numarayı deneyecegim
BEN-DERYAA Bir suru bez denedim can bebe,molfix,sleppy,prima hepsi iz yapti.Su an evy baby kullaniyorum sifir iz harika
Zlm Evaninannesi gün içinde bizimkinde bezi iz yapiyo ama gece yapmiyo gün içinde kucakta oluyolar ya sürekli cekiliyo falan ve bence
Betulice Evaninannesi sleepy kesinlikle iz yapıyor ve sıkıyor. İlk aylarda çok denedim kullanan memnun kalan çok ama nasıl oluyor anlamıyorum kime sorsam iz yapıyor diyor . Bazısı yorumlarda iç lastiğini yırtıp kullanıyoruz yazmış hatta yırtcaksam neden alıyorum paddlers marka bez alıyorum ben inanılmaz güzel bir bez bir kez pişik sızdırma iz yaşamadım 1 yaşına kdr
cottoncandy Sleepy bizde hep iz yaptı. 10 ay kullandım hep iz yaptı, diğer kısımları sıkmıyordu ve kilosuna uygun kullanıyordum ama bacak kısmındaki lastikleri hep iz yapıyordu istisnasız. Molfixe geçtim bu yüzden.
Evaninannesi cottoncandy o kdr iyi anladım ki 😀 bezi stok yapmıştım bitsin başka beze geçeceğim sanirm
Evaninannesi talula bebegim 3 kilo 100 gr doğdu kalbinde delik var o yüzden ankaraya şekli gittik 15 gün yoğun bakımda yattı 1 ay boyunca sürekli Bi alıp Bi verdi kiloyu. O yüzden ben 1 numarayı 1 ay kullandım 1 aydında 2 numara kullanıyorum. Kilosu daha 10 güm önce 4500 Dü. Çok kilolu Bi bebegim yok o yüzden 2 numarayı hala kullanıyorum. Ama bugün geçtim qrtik 3 numarayı bakalım iz olacak mi
Baloncuk41 Bacaklari kalin mi bizimkide iz oluyo bol da baglasam darda illa oluyo bana kalin oldugu icin oluyo gibi geliyo sleepy extra kullaniyorum biraz daha ince diye ama ayni iz meselesi dieriyle
Evaninannesi Baloncuk41 extranin 1 numarasını kullandım oda aynı şekilde iz yapıyordu. Bacaklari çok kalın deği l benim bebegimin. İlk 1 ay kilo alamadık yoğun bakım sürecinden ve kullanılan ilaçlardan dolayı. Bence bezin yapısından olabilir lastikleri hep iz yapıyor. Prima da kullandım 2 numara o daha geniş sleppy e göre ama oda iz yaptı
Aysin3838 Evaninannesi her bezin yapiso bir değil canım kimisi numarası büyük olsada dar kimisi numarası küçük bol oluyor