Elifnur Zhrdegr emzirme öncesi ve sonrası kendi sütümü sürüyorum iyi geliyor. Her emzirme sonrası yine lansinoh krem kullanıyorum. Bana faydası oldu. Tahinin üzerinde biriken yağı kullanıyorlar o da iyi geliyormuş