Linaninannesi59 ah ah keşke huyu güzel olaydı😃 asabilik desen var, inatçılık zirvesinde bir numarayız, kendini sevdirmez öptürmez. Uzaktan kokulu öpücük atar sadece🥲 inanılmaz derecede yaramaz, totişinde kurt var galiba ki oturmuyor. Bir insan hiç mi oturmaz yahu sorarım 😮💨 diyeceklerim bu kadar bu hayatta kendime başarılar diliyorum🥲