Evet kızlar başlıktada olduğu gibi kızım evde gündüz öğle uykularini uyurken, dışarda annemde misafirlikte gündüz uykusu yapmiyo, bu gece annemde kalkicaktin evde artık çok bunaldim 10 aylık kızım ve 10 aydır 1 kere kalalım dedik kalktik geldik bu akşamda deniyelim dedik, ve bugun sadece 1 uyku yapmasına rağmen uyumadi gözleri kip kirmizi ne ayakta ne yatarak uyumadi yine kalkıp eve geldik ne zaman gecicek bu durum ben evde artık çok skiliyorum arada gidip kalmak istiyorum annemde 😭