1 ay 47 günden bildiriyorum. Daha dün genel cerraha gittim. En başından beri yara bi süre silikonla emzirdim bir nebze iyiydi ama bebeğim silikonu bırakınca tekrar çok kötü acılar başladı. Genel cerrah fito krem verdi ve kesin çözüm bebeğin emmeyi öğrenecek dedi 😞