Minicikkizim öncelikle çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum , benim oğlumda da 1 ay öncesinde böyle bir pişik olmuştu şu an 2 ay 6 günlük , sağlık ocağı hametan krem ve travazol diye bi mantar kremi vermişti asla işe yaramadı bende , başka bir yöntem denedim sizinle paylaşmak istedim denerseniz inşallah işe yarar, kremler işe yaramayınca annemin tavsiyesi üzerine sudocrem aldım , oğlumun altını temizlerken ıslak mendilini ılık suyla yıkadım öyle kullandım ıslak mendili , sonra kağıt havluyla güzelce kuruladım her yerini sonra çok inc bir tabaka halinde sudocremi sürdüm 3-4 güne toparladı şimdi her altını temizleme de aynı şeyleri yapıyorum ve son 1 aydır hiç pişiği kızarıklığı falan olmadı