Bebegm 14 aylık gece emzirmesini kestik 20 gündür. Bu ara köpek dişi ve azı dşide patldı. Gece sürekl uyanıyordu. Hal a uyanıyor fakat sorun su. Kacda yatarsa yatsın dokuz bucukda uyanıyor sabah. 12. 30-14.30 arasi uyuyor bırde 9 .30 da uyuyor fakat bi saat snra uyanıyor geri uykuya dalamıyor agliyor uyanıyor uyumak istemiyor iki saat sonra uykuya geciyo sallayarak. Ikı saat snra yada bır saat snra tekrar uyanıypr tekrar sallayarak uyuyor. Napıcam sallamayı bırakamıyoruz cnku avazı ckdıgı kadr agliyor yatakda sakınlesmıyor. Zaten ılk uyandgnda uykusunu alms gibi yatakda oturyo konuşuyo. Dıgerlerndede sakınlesmıyor. Napıcam sasırdm. Tok yatıyo emiyor meme istemiyo bes dk salla dalıyo ama ilk uyku arası cok zor oluyo dişden mi anlamadm. Napıcam blmıyorm her saat kalkıp sallıyorm emzirsem daha karlıydi en azndan bukadr sık uyanmazdı ama mecburum nöbete gecıcem kesmek zorundaym lutfen aynı durumu yasayan varsa care bulsn cozum önersn.