Tek göğsünüz bitene kadar emzirin. Ön sütü fazla alıyor ise de kilo yapmamış olabilir. Göğüste arkadan gelen süt yağlı oluyor ve bebeğe o kilo aldırıyor. Ben sürekli bu şekilde ilerliyorum. Aldığım gebe eğitimlerinde de bu bilgi verildi. Bebeği emzirdin diyelim uyudu ya da o an doydu ancak göğsündeki süt bitmemişse bir sonraki öğünde yine o göğsünden devam et ki son süte ulaşsın. Eğer niyetse diğerine geçersin. Bunu dene faydasını göreceksin. Süt yaramıyor diye bir şey yok, doğru emzirme ile bebiş kilo alır inşallah. 😊