Yigitali3838 Aptamil kullaniyorduk bebegim.7,5 aylik oldu bu aralara mamayi icmek.istemiyor diye gidip bebelac aldim ilk denemesinde puskurttu resmen. Direndim bir kac saat sonra yine verdim tadina bakti ve kitledi agzini sanirim bebelac tadinda bir bozukluk var. Tattim sonrasinda acı sert bir tat.