Ahhh hala çekiyorum bu derdi 2 ay 28 gün oldu 🤦🏽♀️
Doktora götürdüm ve normal olduğunu 4 aya kadar sürebilir olduğunu söyledi. Tamam çok şükür bir sorun olmadı ama aşırı kusması beni çileden çıkarıyo resmen..
Mama veriyosan porsiyonu bir tık düşür mutlaka(öyle faydasını gördüm)
Emzirirken de aynı az ama sık sık yaptım hemen yatırmadım dik konumda tuttum ve başını biraz yüksek tutup yatırıyorum bu biraz azalttı diyebilirim..
Ve ayrıca mamasını da değiştirdim baya fark etti 👍🏽