Ogretmennannee1 Semrasvs ben bunda göremedim ilk resimde var ama bunda yok 🤷🏻♀️ ilk foto da hemen mi çektiniz
Kalkan44 Semrasvs belki ilk yaptığınız teste idaresi fazla kaçırmış ola bilirsiniz adet 5 gün geçince teste hemen 2. Cizgi çıkar bence en iyisi kan testi vermeniz inşallah vardır hayırlısıyla
Minikbal Semrasvs bunda yok diğerini de hemen cekmemissiniz zaten.bi test daha yapabilirsiniz emin olmak icin
Semrasvs Ogretmennannee1 ilk test hemen çekmedim ilk yoktu sonra baktım belli belirsiz çizgi var 2. Attığım bu sabah ilk idrarla yaptım olsa cikardi bı bebeğim var 8 aylık Suan istemiyorum bebeğim küçük
Semrasvs Kalkan44 belki dediğiniz gibi fazla kaçırmış olabilirim.ama gebelik olsa cikardi bı kaç kere yaptım test bazen doğru sonuç vermiyor 3 adet yaptım test negatif çıktı
Ogretmennannee1 Semrasvs o zaman değilsiniz 5-10 dk içinde cikmadiysa önemli değil 🌸 2. De yok zaten olsa onda da çıkardı
Ogretmennannee1 Semrasvs herzaman düzenli mi ? Ama 5 gün geçmiş çıkardı şimdiye net bir şekilde .. 10 gün gecsiin öyle bir test yapın . Stres falan yaptıysanız o yüzden de gecikmiş olabilir