Seydaylc_ aynen bende sadece emziriyordum ama ilac alinca mecbur 2 saat beklemek zorunda kaliyosun hic 2 saat bekledigim olmuyordu cünkü o 2 saat icinde bebek kac defa emmek isteyecek agladikca huzursuzlandikca hep emziriyordum. Ilac yüzünden mama verdim simdi 5 aylik Mama daha kolayina geliyor memede agzina biborandaki kadar hizli gelmeyince basliyor aglamaya, artik daha kisa emiyor, bende doymadigini düsünüp mama veriyorum yine Benimde korktugum basima geldi umarim sizde sorun olmaz