Vera1810 Kubra3525 avm 2 tane büyük markaların oldu var canım. Bitane gülistan çarsı sı var. Magza dolu. Normal yerel avm ler dw var özel hastanesi çok k egtım araştırma hastaneside var. Güzel bir yer mecbur kalmasak zaman doldu gitmeyecektik biz
09-10-21 Kubra3525 ben batmanlıyım kesinlikle tavsiye ediyorum çok güzel şehir her açıdan hastane araştırma hastanesi okulları avmsi gezmek için yerleri çok güzel bir yer ve dışarıdan gelene çok değer veririrler esnafı falan