Gunesim48 aklınıza olumsuzu getirmeyin lütfen ama benim bebegimde de böyle şeyler çok oldu o aylarda sonra besin alerjisi çıktı altından, sindiremediği için emmek istemiyordu resmen, meme reddi ile uğraştım kac ay, sonra hergun masaj, gaz giderici damla ve diyet le gaz problemi bitti gitti. 3.aydan sonra kendisi çıkarmaya başlıyor zaten. Çok çok geçmiş olsun 🌺