Merhaba anneler 🥰
Benim yaramazım 3 buçuk aylıkken öksürük rolü yapıp hadi hastaneye deyince gülüyordu. Dün çarşıda biraz dolaştık ve arkadaşımıza gittik orada arkadas öksürdü ve peşine bizim ki oksurdu sonra hadi hastaneye felan deyince güldü bunu sürekli yaptı pes pese acaba rol mü yoksa usuttu mu yada dikkat mi çekmeye çalışıyor şuan 4 ay 10 günlük bunu nasil ayırt edicem?