Elifinannesi33 Sizler neler yaptınız geçti expigment ile madecossal iyi diye duydum iyi mi acaba tavsiyeniz var mi
Gul-42 Elifinannesi33 bn yıllarca sıvılce tedavısı gordum nedense dogum yaptım gectı tek kucuk bıle yok
ebilfe-19 Benim de yüzümde doğumdan sonra leke kaldı 3 sene olacak nerdeyse geçmedi bir türlü bende arayış içindeyim üstte kalsın belki bilen biri tavsiyede bulunur