Vldn 10 günde normal yapan da oturamıyor ki 2 normal yaptım.
Sag tarafına otur ayakta fazla kalma ve üşütme hele dikişlerin düşsün.
Senin eşinle ilgisi yok yani durumun rahat ol cok dayanamiyosan agriya fln parol içebilirsin.
Emzime yastigi ya da yumusak normal yastiga otur.
Yataginda bacaklarını uzatarak emzir rahat olur.
Geçmiş olsun sagliklla büyüt yavrunu 🤗