Ben emzirme danışmanından yardım almıştım öğrendiklermi hemen aktarmak istiyorum çünkü çok hassas bi noktam bu.
1.si bol bol ten teması, bana demişti ki üstünü tamamen çıkar bebeğinde aynı şekilde üstsüz o şekilde emzir beyin birşey salgılıyormuş o zaman. Üstünüze birşey örtersin ama ten tene değsin.
2.si mamayı biberonla verme, medikallerde vb yerlerde beslenme sondası satılıyor çok ucuz birşey onlardan al hemen bi ucunu biberonun içine koy diğer ucunu da göğsüne bantla yapıştır bebek mama içerken hem göğsünü emecek hem mamayı böylelikle vucutta süt üretimi devam edecek. Google EDS beslenme sondası yazarsan nasıl yapacagının görselleri videoları mevcut
son olarakta bol su olabileğince boş kafa az stres bebişe bol bol anne sevgisi 🤎 sevgiler 🌸