2.5 yasındaki kızım 3 gündür sancılanıyor gittiğimizde yoğun gazı olduğunu söylüyorlar böyle baloncuk baloncukmus.3 gündür lavman verdiler sadece Ama hala sancılanıyor. Kabızlıkta var. Zeytinyağı ile ovaladım Her şeyi yaptım aynı durumu yasayan var mı ?