Gzmk Kızlar selam benim bebeğim sadece mama ile besleniyor maalesef meme reddi yaşadık. Bebeğinize kaç cc mama veriyorsunuz? 3. Ayımıza yeni girdik merak ediyorum
Cansu4401 Gzmk canım benim kızımda şuan üç aylık bende sadece mama veriyorum doktorum 3 saate bir 120 vermenin iyi olduğunu söyledi öyle veriyorum
Nagihadel Gzmk daha 3 gün önce aynısını ben yaşadım ama nedeni ağzında pamukçuk olmasıymış 3 gündür ağzını karbonatlı su ile siliyorum bugün düzeldi rahat rahat içiyor mamasını. İsterseniz sizde bakın pamukçuk yüzünden olabilir
Gzmk Kikiriki daha 3. Ay kontrolüne gitmedik canım bu hafta gidicez ama doktorum 2 aylıkken kilosu için sınırda biraz kısalım mı demişti 🥲 bakalım bu kontrolde ne diyecek
Gzmk Kikiriki 6 kilo demişti 🥲 sizinki kaç kiloydu acaba bizde şişkocuğuz🙈 ama kime sorsam öyle demişti bizede diyor zamanla düzeliyormuş. Çocuğu aç bırakamam ki😬
Kikiriki Gzmk bizde 2 ay 9 günlükken 6200duk bıraz hızlı kılo alıyoruz Maalesef mama etkisi heralde ama doktor tiroide de bakmak istedi bidahaki ayda aynı şekilde kilo alırsa bakalım hayırlısı
Atmaccca Benim bebeğim de 3 ay 6 günlük ama 100 cc yi geçince çıkarıyor ben de 90 cc veriyorum zaten çok kilo alabilen bir bebek değil
Aleyna_nur19 Gzmk bendede aynı 8 gün snra üçüncü ayımıza giriyoruz bi kaç gündür yapıyor geri cekiyor iki kere tekkrr uzatınca içiyor bazen tüm bazen yarım
Gzmk Kikiriki mamadan dolayıdır benim çevremde de sadece mama ile beslenen bebeklere bize dediklerini demişler bakalım bekliyoruz bu ay ne dicekler
Kikiriki Gzmk mama ister istemez şişiriyor bide kiloya yatkın bir bebekse inşallah toparlanır bende çok kılo almasını istemiyorum
Gzmk Kikiriki tabi bende öyle üzülüyorum ama açta bırakamam çok ağlıyor yarım saat uzatıp vermesem bile bir kaç aya düzelir diye düşünüyorum ek gıdaya geçtiğinde hallederiz😚