Tecrübeli annelerim ben sezeryan dogum yaptim 10 gün oldu artik doktorum korse kullanabilecegimi soyledi bendr yarn takmaya baslayacagim ovli korse almistim ama nasil kullanicam fikrim yok gece yatarken kullandinizmi hic cikarmadan gunduz mesela çıkarıyor muydnz faydasi olur umarim ya yorum yazin tecrübelerinizi nolur🙏🧡