Benimki sayılmaz pek, kızım zayıf doğduğu için ilk 30 gün mama+meme olarak besledim. Sonra sütüm zaten çoğaldı ve emmeye ağırlık verdim, mamayı kestim direkt. 6 aylık olana dek sadece anne sütü ile beslendi ve maşallahı vardı şişko bir bebekti. Mamaya göre anne sütü daha çok kilo aldırdı benim bebeğime. Sütüm az demeyin, ne kadar sık emerse süt de o kadar çok üretiliyor hiç endişelenmeyin. Emzirin gitsin. 🙂