Izmirgmz Selam kızlar oglum 3 aylık ne zaman disari gezmeye cikarsak eve gelince uyumuyor huysuzluk yapıyor bambaşka bir çocuk oluyor artık disari çıkarmaya korkuyorum neden böyle olur neyi yanlış yapıyorum lutfen yardımcı olur musunuz ?
Xsedapolat1 Izmirgmz hava mı alıyor acaba ağzından veya kulağından hiç bunu düşünüp calpol verdiniz mi bir çay kaşığı ?
Nursena0606 Izmirgmz Gezmeyi sevmiş eve gelmek istemiyor olabilir mi? Dışarıya çok sık çıkmıyorsanız temiz havayı özlüyor olabilir. Kalabalık seviyor olabilir. Şu ağzından burnundan hava alır olayı tamamen hurafe. Bebeğinizi sıkıca giydirin hiçbir şey olmaz. Her huzursuzluğuna calpol vermeyin. Daha minicikler böbreklerine yazık.
Sultanz Izmirgmz dışarı da çok fazla uyaran olduğu için onu yoruyor olabilir. Çok normal daha çok küçük alışmaya çalışıyor Dünya ya.
Izmirgmz Xsedapolat1 hiç bunu düşünemedim ne gibi bir zararı olur ki calpolu da o sekilde rasgele kullanmak uygun olur mu ki
Xsedapolat1 Izmirgmz calpol bebekler için bebeğin çok ağlıyor be huzursuz olduğundan eminsen bir çay kaşığı verebilirsin bir çok hemşire doktor calpol verir zaten bebeklere
Xsedapolat1 Izmirgmz hava derken rüzgar kaçmış veya ağzından kulağından rüzgar giriyorsa ağrıdan uyumuyor olabilir
Izmirgmz Nursena0606 malum şuanda çok soguk havalar oyuzden sadece guzel havalarda çıkıyoruz herhalde adapte olamıyor yavrucak