Medine23 Kızlar bebeğimi sütten kestim ama gece inek sütü sıtıp veriyorum. 3-4 biberon içiyor gece. Saat 12 de bir 3 de bir 5 de bir 7 Dr bir yapıyorum. Sorum şu sütü ısıtıp termosa koysam 12 den 3 e kadar durmuş olsa o süt bozulma yapar mı? Bakteri üretir mı ki?
Lulemom Medine23 bilmediğimden soruyorum, o kadar inek sütü içmesi fazla değil mi. Yararlı değil diye biliyorum da. Bide madem yine de içiyor gece uyanıyorsa sütten neden kestin. Yanlış anlama linç için değil bilmediğimden soruyorum, öyle oluyo mu yani
Baloncuk41 Kac yasındaki yatarken ver kalkinca verme gece beslenmesi iyi bisey değil gelisim geriligi falan yoksa
SeninAnnenBirMelektiYavrm Medine23 cnm karışmiyim dedim ama dayanamadım. Bu kadar inek sütü çocuğu mahfeder yapmayın. Çok fazla veriyorsunuz
Elisam16 İnek sütü önerilmiyor zararları belli bilmeniz gerekiyor inek sütü vericeğinize anne sütü vermeniz daha iyi
leylasnsy Medine23 çok veriyorsunuz her gün bir defa 250 ml verin. Bir defa ama 4-5 defa değil. Kansızlık yapar. Annem benide süt ile büyüttü bende demir eksikliği ve kansızlık var hep ve igne serumla büyüdüm resmen. Yapmayın vermeyin. 17 aylık oğlum var normalde her gün bir defa vermem gerek ama vermiyorum 17 aydır aptamil mama ve meme şeklinde ilerledik tabi şuan emmiyor geceleri mama veririm uyandığında.
Merve_96 Medine23 öncelikle bebeğiniz kaç aylık o kadar inek sütü biraz fazla gibi geldi bana ama yani en azından vericeksenizde acaba ayına göre biraz daha azaltarak mı verseniz
Bsrkk Medine23 2 yaşına kadar devam sütü vermelisiniz inek sütü değil. Bahsettiğiniz süt devam sütü mü acaba? İnek sütünü sindirmek için bağırsakları henüz hazır olmuyor. 12-3 arasında termosta sakladığınız süt bozulacağını sanmıyorum, çelik termos kullanmanız önemli tabi
Aysel03 Medine23 bence de vermeyin çok zararlı 😣bimde çocuk devam sütleri var fiyatları da uygun onları verseniz
Merve_96 Medine23 17 aylık bence siz direk gece beslenmesini bırakmaya çalışın belki biliyorsunuzdur 1 yaşından sonra bebekler gece beslenmesine ihtiyaç duymazlar gün içerisinde ek gıda alımı iyi iyise yavaştan gece beslenmesini kesin bence çünkü beslenmesi artık ihtiyaçtan değil alışkanlığa dönüşmüş gibii duruyor azalta azalta bıraktırabilirsiniz hem sizde rahat edersiniz hem bebeğiniz daha kaliteli be deliksiz bir uyku uyuyabilir bu sayede
Cicismoms Medine23 Cok fazla değil mi canım kaçlık biberon acaba bende veriyorum yatırmadan 230luk biberonla sabaha kadar yetiyo