Blueedreamssx 51 gün olmuş normal doğum yapalı hala akıntı şeklinde kanım geliyor sizce bu normal mi? Geçen doktora gittim bir sorun olmadığını söyledi rahmime bakmadı direk dikiş yerlerime baktı birde doğumum zor geçmişti