LadyGugu Süt ile pişirmelisiniz. İçine kakao, tarçın gibi şeyler koyun pişirirken. Lapa-muhallebi gibi oluyor, üstünü de meyve ve kuruyemişle süsleyelirsiniz.
Mlkhrn Nazlican fırınlayıp granola yapabilirsiniz. Çok lezzetli oluyor. Yulaf ezmesi, bıçakla böldüğünüz badem fındık ceviz istediğiniz kuru yemiş ve istediğiniz kuru meyveleri karıştırıp tepsiye yayın. Üzerine azıcık bal veya pekmez gezdirip fırınlayın. Krokan gibi oluyor. Soğuyunca kavanozda saklayabilirsiniz.
Askmeyvesininannesi Nazlican yanlış tüketiyorsun ondan lezzetsiz oluor. Direkt süte koysan ve tüketsen saman gibi olur. Onu sütle pişircen içine tarçın at sonra istedgn meyveleri. Harika muhallebi gibi olur. Veya geceden sütün içine koycan o şişicek yine meyveler katıcan ya da bal kat harika oluor. Benim favorimse geceden kefir veya yoğurt ile karıştırırım. İçine meyve doğarım.kavonaza kpyar yaparım. Sabaha kadar şişer meyvelerin aroması geçer bazen balda katarım. sabaha harika kahvaltı olmş olur Yani demek istediğim paketi aç direkt sütle yoğurtla karıştır öyle olmaz. Şişmediği için saman gibi olur.
Nazlican Askmeyvesininannesi Evet sanırım yanlıs yapıyormusum buradaki önerilerden sonra anladım Teşekkürler sizinde tavsiyeniz için :)
Glcntna Nazlican ben çok seviyorum içine meyve doğruyorum ne varsa 3 kaşık yulafı 1 bardak laktozsuz sütle pişiriyorum içine bal badem fındık ceviz kuru dutta koyuyorum hem doyurucu hemde tadı güzel oluyor
Nazlican Adasarin Meyveli olanları varsa ona da bakar denerim bu kadar tatsız bir şey olmaz o zaman herhalde :)