Kızlar artık çok zor durumdayım1 hafta sonra tam 10 aylım olucak ama hala mama ile gidiyoruz ek gıdaya ilk cok güzel başladık 2 ay cok güzel yedi sonra 6. Hastalık geçirdi süt ürünleri alerjisi cıktı falan hepsi aynı anda oldu sonra bi daha yemeğini toparlıyamadım mamayı içiyo ama ek gida yemiyo napıcam nasıl alıştırıcam varmı bi fikriniz