Kızlar 10 aya girecek bebeğim var henüz dişimiz yok fakat 4 yer kabarık şiş beyaz
iştahı azaldı sıcaklardan sanırım yada dişten
diger postta sormuştum suyu aşırı tüketiyor ılık ama
geceleri huzursuz uyku dengesi değişti ağlıyor kafasını tutuyor ateşi bir var bir yok ılık duş aldırıyorum aniden huysuzlasıyır neden acaba birsey yapamayınca kendimi suçlu hissediyorum