0znur.sogan sarımsak geçtiniz mi seviyor mu?
Ben şöyle yapiyordum,
Tereyağı, kirmizi biber salcasi(normal salçayı geçene kadar her yemekte kullandim. Lezzet veriyor bence), isterseniz sarimsak kavurun. Sonra üstüne su ekleyip, suda açtığınız tarhanalari da ekleyip pisirin. balkabagi, kabak vs atabilirsiniz icine
En son blenderdan gecirirsiniz. Arada kaynar sebze