Ah ah 2 senedir yakalayamamisti ama sonunda yakalandik nerden gectiginide bilmiyoruz. Eşim akşam üstü gitti test yaptirdi pozitif bende grip gibi semptomlar var kizimin atesi inip çıktı 2 gün şimdi iyi ama uyumak istemiyor cok yoruyor beni dinlenemedigim icinde bitkin hissediyorum ne zaman bitecek bu hastalik ne zaman normal hayata dönecez inşallah sağ salim kurtulmak nasip olur. Varmı bu hastalığı geçirip tavsiye vermek isteyen 😢🤧