bebeğim 9 aylık ama ismiyle seslenince tepki vermiyor duymuyor gibi davranıyor 6 aylıkken bakıyordu ama şimdi kesinlikle bakmıyor diğer tepkileri normal baba diyor gel gel yapıyor ama ismine hiç bakmıyor neden olabilir kafam çok karışık dr gidecem ama sizlerede sormak istiyorum