yatmadan önce diş jeli suruyorum. ama genede cok uyaniyor yarim saate bir aliyorum salliyorum hado bidaha yatir. gece kalktigindada suruyorum bazen. napicazz ne iyi gelir bu dislere. surekli kafasinin arkasina dogru kasiyor kulaginida cekiyor . acaba kulak enfeksiyonu falan mi oldu dis mi ki