Kuzeybabyy Beş gündür ishaldi bugun gaita testi verdik temiz çıktı hastada değil on gün önce hippten bebelac golda geçmiştik hiç bu durumu yaşayan oldu mu mama değişikliği yapmış olabilir mi
Sumeyraas Kuzeybabyy bebelac gold bizim bebede ishal yapmıştı. Mama değişikliği değil mamanın kendisi yapmıştı. Sma optipro kullanmaya başladık sonrasında iyi geldi o.
Aleyna_nur19 Aleyna_nur19 çıkarıyor her zaman pat pat çıkarıyor ama her zmn yani agrıyo heralde cnkü gurulduyor mama değiştirmem mi lazım acaba
Kuzeybabyy Aleyna_nur19 aslında gazı olan bebeklere iyi gelen bir mama güzelde bir mama gaz damlası ve şurubu kullansanız iyi gelir bebeğe
Aleyna_nur19 Kuzeybabyy ya sab simplex yada biogaia kulan demişti doktor bu dedigini çoğu kişi bebekleri uyutuyo diyo bilemedim şimdi siz kulanıyormusunuz memnunmusunuz
Kuzeybabyy Aleyna_nur19 yenidoğan döneminde kullandım uyku yapmadı bize ama anında gazını çıkarıyor sancısı kalmıyor