Adiyokkitabin doğum yapalı 3 yıl oldu çok kötü ağrıyor ayakta uzun süre duramıyorum uzun süre yürüyemiyorum otururken bile ağrıyor sadece sırtımı yaşlanınca rahatlıyorum.. doktora gittim ilaç verdi hap ve krem verdi birkaç gündür daha iyiye gidiyor çok ayakta kalmaktan dinlenememek den ağır işler yapmaktan oluyormuş. Ağrısı çok kötü hepimize geçmiş olsun