Babyhappymom1 Hep fazlaydı, hamileyken de öyleydi. Doğum kilosuda fazlaydı, boyu, baş çevresi hep ileride gitti oğlumun. Çünkü baba iri ben iri.. Direkt babası zaten her şeyiyle. 1 yaş kontrolünde tüm değerlerine baktırdı doktorumuz şükür bir sıkıntı çıkmadı. (Şeker, tiroit gibi) Boyu da 90 cmdi mesela en son o da ileride yaşına göre. Doktorumuz tamamiyle genetik diyor. Ki hiç öyle ekmek, makarna, pilav tarzı şeyler yedirmiyorum. Hiç ekmekle yemez yemeklerini yani öyle kilo aldırıcı şeylerde yapmıyorum muhallebidir, şekerli şeylerdir falan. Gayet 3 öğün sağlıklı ve düzenli beslenir. Demem o ki genetiktir sizinkide korkmayın 🌸