cncnd biz genel anestezi ile olduk. Çok zor olmadı ama kolay da olmadı. 1 saat ameliyat sürdü 15 dk sünnet diğer geri kalanı uyandırma vs. Uyandırıp bizi çağırdılar hemen aldık zaten üşümüştü ve anestezinin etkisinden açlıktan çok fazla ağlıyordu. Odaya geldik biraz kucaklarda biraz da sallayarak uyuttum. Sonrası çok kolaydı zaten eve geldik hiç bir şekilde ağrı acı duymadı aksine hopladı zıpladı. Bizde çok hayret kaldık.