Hanımlar merhaba, Gebze yüzyıl hastanesinde metin Trabzon a doktora götürüyordum kızımı, pandemi falan olunca 1 yılı geçti doktora götürmedim. Çok şükür bir sıkıntısı da olmadı kızımın. Şu an 2.5 yaşında, 5 aylık hamileyim ayrıca. 2 çocuğumu da goturebileceğim iyi bir doktor arıyorum. Tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏